Frituur aan huis

frietkraam

een frietkraam aan huis , het kan ! hamburgeronwheels.be staat tot uw dienst om jouw van lekkere frietjes en burgers te voorzien

frietmobiel huren

Een frietkot aan huis ? Voor jou feest vind je in Maasmechelen bij Sylvain kusters ! Vraag vrijblijvend info.

frietmobiel

Een frituur op uw feest voor je feest dan moet je bij de mobiel frituur zijn. Via hun kan je een frietkraam huren met personeel. Een leuk feest is gegarandeert. Wie wil nu niet een leuk feest met een heerlijke hap zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Zeker dat je bij hun een onvergetelijk feest hebt.

Kampshaantje

uw feestpartner uit de regio Zoals elk jaar hebben we weer enkele nieuwigheden !! voor komend seizoen is dit een Frozenspringkasteel en de Prinsessenburcht. Allebei toppers om het feest van uw kapoenen tot een echt superleuk feest om te toveren..

Foodtruck huren | Vanaf Huren.nl

Een restaurant op wielen? Huur een foodtruck! Foodtrucks, je ziet ze op festivals, beurzen, evenementen en braderieën.

MobielefrituurKempen | Den Eetwagon: verjaardagsfe

Organiseert u binnenkort een verjaardagsfeest, babyborrel of bedrijfsfeest? Waarom dan niet eens uitpakken met een speciale verrassing voor uw gasten? Zo kunt u bij Den Eetwagon een mobiele frituur huren in regio Kempen.

hamburgerkraam huren - G-Snack

Geeft u een feestje? Maakt niet uit welk feest, een verjaardag, een communie, een huwelijksfeest, een babyborrel, een bedrijfsfeest, u kan dan altijd op ons rekenen om uw feest te voorzien van heerlijke snacks. Ons hamburgerkraam huren is niet alleen een

Catering bij Buikje Vol uit Lochristi

VOOR AL UW FEESTJES EN EVENEMENTEN RUIME KEUZE EN EIGEN SUGGESTIES Met Buikje Vol verzorgen wij intussen al 13 jaar de catering voor heel wat sport - en muziekevenementen. Met onze vloot mobiele frituren en hamburgerwagens brengen wij iedere snack aan

FRIETWAGEN | Vanlierop Verhuurservice

Geeft u een feest? Hebt u dan graag een frituurwagen? Wilt u graag extra party accessoires bij uw feestje of voor bij de frietwagen?

Originele food truck voor elke event of trouwfeest

Als er iets is dat het laatste jaar langzaam maar zeker aan populariteit wint in België, dan wel de hippe food trucks die op allerlei coole events en festivals aanwezig zijn. Onze Fingerfood Truck is er daar eentje van en het goede nieuws is dat u deze ku

Frietje Mobiel: Verhuur frietkraam

Wij verzorgen uw communie, lentefeest, verjaardag, huwelijk, geboortefeest, house-warming Vanaf 50 personen

Frietkraam huren in Oost Vlaanderen of West Vlaand

Frituur en snackformule: bijzonder populaire formule voor particulieren! Ervaring leert ons dat de klant duidelijkheid wenst, een afgesproken vaste prijs voor het feest zonder kleine lettertjes.

Hamburgerkraam huren - BAKMOBIEL.BE

Blij dat u ons gevonden heeft op het internet. Filip en Hilde begonnen op de kerstmarkt van Sint-Niklaas enkele jaren geleden op aanvraag van enkele vrienden. De SPITBURGER die je voordien enkel kon eten op de Gentse- en Lokerse feesten nu ook op de kers