Frietwagen aan huis

frietkramen huren voor feestje

Communiefeest, trouwfeest of verjaardagsfeest. Dan heb je keuze te over bij frituuraanhuishuren.be Heerlijke frieten met enkel en alleen snacks van de bekende merken. Ieders feest een succes met hun mobiele frietkraam.

foodtruck aan huis

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck huren wel een interessante optie.

frietkraam huren

Een leuk feest en lekker eten dan kan je best een frietkar huren. Leuk feest want de patatkraam komt op je locatie. Je kan kiezen uit verschillende formules. Weet dat je echte heerlijke Belgische frietjes krijgt, ook heerlijk snacks. Je gasten zullen smullen en jij zal een onvergetelijke feest hebben.

Mobiele foodtruck | De Honger Stiller

De Honger Stiller biedt u een grote variatie aan eetkramen. U kunt het zo gek niet bedenken, maar De Honger Stiller komt graag met de door u gewenste mobiele kraam of kramen naar de plaats waar u een feest of gezellig uitje organiseert. Wij zijn geve

De Smulpijp | frietwagen, mobiele frituur, snackmo

Kakelverse frieten in een puntzakske, een heerlijk geurende frikandel speciaal of een patatje zuurvlees? U vraagt en de Smulpijp bakt! Bij elk feest in uw eigen achtertuin, bij braderieën of evenementen op het plein: u belt en de Smulpijp komt!

Churros foodtruck huren bus Groningen - Churro Vid

Markt, evenement of (food)festival? Onze eenvoudige vorm van catering is geschikt voor allerlei events. Van een groots dancefestival tot een knusse braderie. Onze opvallende churros eetkraam/foodtruck kleedt daarnaast het evenement gezellig aan. It’s all

Vespa - Foodtruck — Very Food Catering

Zoekt u een leuke cateringformule voor uw privé- of bedrijfsevenement? Dan is onze unieke Very Vespa zeker iets voor u. Deze iconische Vespa Ape hebben we omgebouwd tot een mobiele keuken. Dat zorgt voor 100% fun met een authentieke Italiaanse flair. Onze

Doppio houtovens en foodtruck

Een variërend aanbod steeds op basis van artisanale bereidingen uit een authentieke houtoven. Zowel op openbare events als op uw privéfeest.

Frietwagen huren in en rond omgeving Nijmegen • De

De frietwagen huren van De Gouden Leeuw is een gewilde afsluiter van feesten en evenementen. De nette frietwagen biedt keuze uit diverse snacks, frites en sausen. Daarnaast is de mobiele frietkraam voorzien van een automatiek. Zowel de loketautomaat als d

warme snacks, eetkraam, hamburgerkraam

Wij voorzien uw publiek van koude schotels, hamburgers, slaatjes, pasta, ijs en meer. Of u nu een koude of warme snack wilt: Jelisnack is meer dan een zoveelste hamburgerkraam.

Mobiele frituur huren | frietkramen huren in Oost

Met een jong, dynamisch team van gediplomeerde koks en kelners verzorgen wij de catering op bedrijfsevents en opendeurdagen tot enkele 1000den genodigden.

Springkastelen Jumperke | Snacks

Scoor bij je gasten zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Een frietkraam & hamburgerkraam is steeds een succes. Zowel voor kinderen als volwassenen.

FRITUUR T FORUM

U bent op zoek naar een mobiele en professioneel ingerichte eetstand, dan bent u bij ons aan het juiste adres voor een zakje friet, lekkere snack en een fris drankje