Frietwagen aan huis

frietkramen huren voor feestje

Communiefeest, trouwfeest of verjaardagsfeest. Dan heb je keuze te over bij frituuraanhuishuren.be Heerlijke frieten met enkel en alleen snacks van de bekende merken. Ieders feest een succes met hun mobiele frietkraam.

foodtruck aan huis

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck huren wel een interessante optie.

frietkraam huren

Een leuk feest en lekker eten dan kan je best een frietkar huren. Leuk feest want de patatkraam komt op je locatie. Je kan kiezen uit verschillende formules. Weet dat je echte heerlijke Belgische frietjes krijgt, ook heerlijk snacks. Je gasten zullen smullen en jij zal een onvergetelijke feest hebben.

Foodtruck - De Sjampetter

Heb je trouwplannen, verwacht je een kindje, plan je een heus evenement... dan is deze dag ideaal om uitgebreid kennis te maken met het zoete aanbod van De Sjampetter. een prachtig trouwbuffet zal te bezichtigen zijn en uiteraard kan er geproefd worden..

Te Huur | Frietkraam | Hamburgerkraam| Eetkraam |

Een bezoek aan de markt is altijd gezellig. Zeker als u dat afrondt of onderbreekt voor een lekkere hap. Jokaburger uit Riemst serveert reeds drie jaar verse en smakelijke snacks. U vindt ons terug verspreid in heel Limburg en Luik. U leest het goed: wij

Barrio Cantina 2016 - Food Truck Festival - Oosten

Een gezellige markt waar je aan originele food trucks een waaier van wereldse gerechtjes / street food kan bestellen, een streepje muziek, leuke bars, toffe zithoeken en sympathieke randanimatie

Frietwagen huren bij Reintje in Duizel (de kempen)

Reintje verhuurt een frietwagen welke helemaal is ingericht volgens de nieuwste kwaliteitsnormen. U kunt kiezen uit 3 pakketten.

Frietkraam of mobiele frituur huren voor elk feest

U bent op zoek naar een originele traiteur of een verrassend catering bedrijf die de catering service van Uw feest , opendeurdag of evenement kan verzorgen? Traiteur services Paris Royal beschikt over heel originele, mobiele catering wagens en luxe eetsta

Overzicht van de beste foodtrucks in NL en BE! | T

Bekijk ons uitgebreide overzicht. Wij hebben de beste mobiele cateraars door heel Nederland en België geselecteerd. Boek eenvoudig de meest geschikte truck.

Food Team Geel, budgetvriendelijke mobiele frituur

Wilt u dat uw gasten niets tekort komen op uw bedrijfsfeest, jubileum of verjaardag? Dan is onze frietformule 3 helemaal uw ding!

Frietmobiel huren Staden | Mobiele frituur huren |

Organiseert u een evenement of hebt u iets te vieren? Maak er een origineel en zorgeloos moment van met heerlijke frietjes en snacks uit onze mobiele frituur, verzorgde traiteur hapjes, uitgebreide koude, warme en dessert buffetten, trendy pastabekers, wo

Mobiele foodtruck | De Honger Stiller

De Honger Stiller biedt u een grote variatie aan eetkramen. U kunt het zo gek niet bedenken, maar De Honger Stiller komt graag met de door u gewenste mobiele kraam of kramen naar de plaats waar u een feest of gezellig uitje organiseert. Wij zijn geve