Frietwagen aan huis

frietkramen huren voor feestje

Communiefeest, trouwfeest of verjaardagsfeest. Dan heb je keuze te over bij frituuraanhuishuren.be Heerlijke frieten met enkel en alleen snacks van de bekende merken. Ieders feest een succes met hun mobiele frietkraam.

foodtruck aan huis

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck huren wel een interessante optie.

frietkraam huren

Een leuk feest en lekker eten dan kan je best een frietkar huren. Leuk feest want de patatkraam komt op je locatie. Je kan kiezen uit verschillende formules. Weet dat je echte heerlijke Belgische frietjes krijgt, ook heerlijk snacks. Je gasten zullen smullen en jij zal een onvergetelijke feest hebben.

Historiek - Het Friethuis

Het verhaal begint in december 1967 met Pierre De Bisschop en Iréne Linthout. De eerste frieten werden gebakken in een tweedehands kraampje langs de Hallebaan in Meerbeke. Veertig jaar later staan zoon Geert en zijn echtgenote Kristel aan de frietketel. D

Frietje Mobiel: Verhuur frietkraam

Wij verzorgen uw communie, lentefeest, verjaardag, huwelijk, geboortefeest, house-warming Vanaf 50 personen

Overzicht van de beste foodtrucks in NL en BE! | T

Bekijk ons uitgebreide overzicht. Wij hebben de beste mobiele cateraars door heel Nederland en België geselecteerd. Boek eenvoudig de meest geschikte truck.

Churros foodtruck huren bus Groningen - Churro Vid

Markt, evenement of (food)festival? Onze eenvoudige vorm van catering is geschikt voor allerlei events. Van een groots dancefestival tot een knusse braderie. Onze opvallende churros eetkraam/foodtruck kleedt daarnaast het evenement gezellig aan. It’s all

Snackwagenverhuur - Cateringservice van Dijk, IJsb

Cateringservice van Dijk heeft verschillende snackwagens in het verhuur programma. Wij hebben patatwagens van 4 en 5 meter, voorzien van 2, 3, 4 of zelfs 6 pannen. Enkele hebben een vitrine en zijn ook geschikt als viswagen of oliebollenwagen. De wagens

FRITUUR T FORUM

U bent op zoek naar een mobiele en professioneel ingerichte eetstand, dan bent u bij ons aan het juiste adres voor een zakje friet, lekkere snack en een fris drankje

hoe bestellen? - Frituur Rudi Broodjes

Sinds 1993 tracht ik de beste frietjes van Limburg en omstreken te bakken. Ik werk met dagverse produkten en mijn broodjes worden nog steeds elke dag ovenvers aangeleverd door een ambachtelijke bakker. Ondertussen zijn mijn eigen bereidingen een waar succ

Butcher Food - Mobiele Frituur - Hamburgerkraam -

Peter De Rudder, alias de ‘Butcher’ (zoals hij als slager vroeger werd genoemd) richtte samen met zijn vrouw Cindy ‘Butcher Food’ op. Wij leveren traiteurdiensten aan huis, staan met de lekkerste hamburgers (en Breydelburgers) op feestjes en verzorgen elk

Frietkraam op een bruiloft - de frietfiets

De Frietfiets bakt vanuit een authentieke bakfiets, op elke gewenste locatie in Nederland, échte frieten van biologische aardappelen, vers van het land!

Huur een Food Truck en Traiteur aan Huis - Kassero

TRAITEUR AAN HUIS Organiseert u een bedrijfsfeest, familiefeest of huwelijk? Met Kasserol huurt u een authentieke food truck en een professionele traiteur aan huis. Wij bereiden alle gerechten bij u op locatie. Origineel, flexibel, smaakvol, Kasserol!