Frietwagen aan huis

frietkramen huren voor feestje

Communiefeest, trouwfeest of verjaardagsfeest. Dan heb je keuze te over bij frituuraanhuishuren.be Heerlijke frieten met enkel en alleen snacks van de bekende merken. Ieders feest een succes met hun mobiele frietkraam.

foodtruck aan huis

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck huren wel een interessante optie.

frietkraam huren

Een leuk feest en lekker eten dan kan je best een frietkar huren. Leuk feest want de patatkraam komt op je locatie. Je kan kiezen uit verschillende formules. Weet dat je echte heerlijke Belgische frietjes krijgt, ook heerlijk snacks. Je gasten zullen smullen en jij zal een onvergetelijke feest hebben.

Mobiele frituur - frietkot aan huis in West-Vlaand

Jan & Els verzorgen alle feestjes. Eender welk aantal personen. Wij hebben verschillende feestformules, indien jou formule niet bij de onze past laat vlug iets weten, wij passen onze formule aan.

Party Burger - Huur ons origineel hamburgerkraam!

Datum? Check! Muziek? Check! Drank? Check! Lekker eten? … Dat is zeker dé voorwaarde om van je feest een geslaagd evenement te maken. Je feest is immers pas écht geslaagd als jij en je genodigden goed kunnen eten. Of het nu gaat over het organiseren van e

Espressonant | CITROEN HY KOFFIE FOODTRUCK HUREN

Hallo, ik ben Rikske van Espressonant en ik zet koffie. Niet zomaar koffie… lekkere koffie! Als barista is het mijn passie om de lekkerste espresso, ristretto, lungo, cappuccino, latte macchiato en coftails te schenken op uw feest, beurs of evenement.

Frietwagen huren op locatie? Frietwagen-op-locatie

Deze unieke frietwagen is een eyecatcher voor elk feest of evenement. Wij bereiden voor u een lekkere friet met de keuze uit 5 verschillende snacks en diverse sausen. Eventueel heeft u de mogelijkheid om dit assortiment uit te bereiden met warme sausen en

Holy Dogs! | Foodtruck & hotdogkraam huren | Foodt

Op zoek naar een originele en toffe manier om de catering te verzorgen tijdens een feest of evenement? Huur dan een foodtruck! Met onze retro trailer zijn de mogelijkheden eindeloos. Of het nou gaat om een bedrijfslunch met heerlijke hotdogs, het verzorge

Butcher Food - Mobiele Frituur - Hamburgerkraam -

Peter De Rudder, alias de ‘Butcher’ (zoals hij als slager vroeger werd genoemd) richtte samen met zijn vrouw Cindy ‘Butcher Food’ op. Wij leveren traiteurdiensten aan huis, staan met de lekkerste hamburgers (en Breydelburgers) op feestjes en verzorgen elk

Mobiele catering Heist-op-den-Berg | Makadam - Mak

Lekkere catering van Makadam Foodtruck uit Heist-op-den-Berg In navolging van hun gezonde en evenwichtige eetgewoonten startten Sandra en Steven begin 2016 vanuit Heist-op-den-Berg hun eigen foodtruck. Sindsdien serveert Makadam zelfbereide en dagverse

Traiteur Buyse - Frituur aan huis

Jong, vernieuwend, ambitieus, professioneel, passioneel en vakmanschap. Dit zijn nog maar een paar sleutelwoorden voor wie we zijn. Wat begon als een passie voor vlees en Barbecue, groeide al vlug uit tot een passie voor koken en smaak. Dit willen w

FRITUURWAGEN - www.broodjespeter.be

Willen jullie lekkere verse frietjes aan huis , voor een evenement, communiefeest, trouwfeest, pensionering, bedrijfsactiviteit, opendeur, fuif....

Frietwagen huren voor uw evenement ? Wij bieden de

Bij ons kan je een stijlvolle frietwagen huren met personeel voor de volledige verzorging van al uw feesten tegen de scherpste prijzen . Vanaf de hapjes op de receptie , hoofdgerecht of desserts .