Frituur Maasmechelen

Onze Frituur in de buurt daar kan je lekker frietjes en schotels eten. Wil je afhalen dat kan ook je kan telefonisch bestellen maar ook online bestellingen ingeven. Zo hebben we ook zelfbereide Goulash, Stoofvlees en videe. Mosselen zijn dan weer verkrijgbaar in seizoen. Ook Angus Burger en Shoarma schotel of misschien liever een heerlijke Steak. Zoals je al merkt hebben we een uitgebreide kaart en voor ieder wat wils.

Frituur aan huis - Chez Perreke

Frituur aan huis Frietjes menu 1 2u "a volonté" smullen aan onze mobiele unit Frietjes met minimum 10 soorten saus Keuze uit 4 snacks:

Patapata! De mobiele frituur voor al uw parties en

Patapata! Dat is een mobiele frituur die je kan boeken op feestjes, weddings, babyborrels, events, ... Naast superlekkere frietjes & snacks bieden we jullie ook feesten & catering op maat aan.

Mannekefrite, Brussel, Mobiele frituur, rijdenden

Organiseert u binnenkort een evenement? Wat dacht u van een frituurwagen die u en uw gasten voorziet van lekkere frietjes en snacks? Als dit idee u wel kan bekoren, kies dan voor Manneke Frite. Zowel bedrijven als particulieren kunnen een beroep doen op o

Doppio houtovens en foodtruck

Een variërend aanbod steeds op basis van artisanale bereidingen uit een authentieke houtoven. Zowel op openbare events als op uw privéfeest.

Frietwagen huren op locatie? Frietwagen-op-locatie

Deze unieke frietwagen is een eyecatcher voor elk feest of evenement. Wij bereiden voor u een lekkere friet met de keuze uit 5 verschillende snacks en diverse sausen. Eventueel heeft u de mogelijkheid om dit assortiment uit te bereiden met warme sausen en

Hamburgerkraam - Hamburgerkraam Huren, Verhuur (TI

Wij serveren uw gasten een overheerlijke Amerikaanse Hotdog met ketchup, curry, mosterd of mayonaise. Ook augurken, (gebakken) uitjes en natuurlijk zuurkool ontbreken niet op de hotdogs.

Frituur Marco | Frituurwagen

Omdat er regelmatig vraag naar was of wij ook op verplaatsing konden bakken, hebben wij in 2008 besloten om een frituurwagen aan te schaffen. deze hebben wij in maart 2012 vervangen door een nieuw exemplaar, uitgerust met de beste hoogwaardige apparatuur.

Traiteur Buyse - Frituur aan huis

Jong, vernieuwend, ambitieus, professioneel, passioneel en vakmanschap. Dit zijn nog maar een paar sleutelwoorden voor wie we zijn. Wat begon als een passie voor vlees en Barbecue, groeide al vlug uit tot een passie voor koken en smaak. Dit willen w

Te Huur | Frietkraam | Hamburgerkraam| Eetkraam |

Een bezoek aan de markt is altijd gezellig. Zeker als u dat afrondt of onderbreekt voor een lekkere hap. Jokaburger uit Riemst serveert reeds drie jaar verse en smakelijke snacks. U vindt ons terug verspreid in heel Limburg en Luik. U leest het goed: wij