Frituur Maasmechelen

Onze Frituur in de buurt daar kan je lekker frietjes en schotels eten. Wil je afhalen dat kan ook je kan telefonisch bestellen maar ook online bestellingen ingeven. Zo hebben we ook zelfbereide Goulash, Stoofvlees en videe. Mosselen zijn dan weer verkrijgbaar in seizoen. Ook Angus Burger en Shoarma schotel of misschien liever een heerlijke Steak. Zoals je al merkt hebben we een uitgebreide kaart en voor ieder wat wils.

racefiets - WikiWoordenboek

friet·kra·men

hamburgerkraam huren - G-Snack

Geeft u een feestje? Maakt niet uit welk feest, een verjaardag, een communie, een huwelijksfeest, een babyborrel, een bedrijfsfeest, u kan dan altijd op ons rekenen om uw feest te voorzien van heerlijke snacks. Ons hamburgerkraam huren is niet alleen een

Frietwagen huren | Eetwinkel Bebo - Sevenum

Eetwinkel BeBo verhuurt zijn frietwagen speciaal voor feesten en partijen. Dus als u thuis een feestje geeft en uw gasten tijdens of na afloop van het feest wilt trakteren op een lekker frietje met een snack huur ons dan in. Wij komen graag met onze friet

hamburgerkraam herzele, zottegem, eetkraam voor fe

Wij voorzien heerlijke warme en koude snacks om uw communiefeest, verjaardag, opendeurdag, fuif, party of event tot een succes te maken!

Frietwagen huren? Snacksworld Outdoor - Frietwagen

Op zoek naar een frietwagen waarmee uw gasten van lekker eten kunnen worden voorzien? Voor bij u thuis, op een bedrijfsfeest of een evenement?

Frietkraam huren in Oost Vlaanderen of West Vlaand

Frituur en snackformule: bijzonder populaire formule voor particulieren! Ervaring leert ons dat de klant duidelijkheid wenst, een afgesproken vaste prijs voor het feest zonder kleine lettertjes.

Foodtruck huren | Vanaf Huren.nl

Een restaurant op wielen? Huur een foodtruck! Foodtrucks, je ziet ze op festivals, beurzen, evenementen en braderieën.

Foodtruck Verhuur

Jouw feestje, onze spullen. EEN WAGENTJE VOL MET JE EIGEN MAGIE Altijd al een keer op een festival willen staan met je eigen product? Dat kán, met onze fantastische foodtruck! Deze vintage truck is uitgerust met een spiksplinternieuwe, professionele keu

Frietwagen huren in en rond omgeving Nijmegen • De

De frietwagen huren van De Gouden Leeuw is een gewilde afsluiter van feesten en evenementen. De nette frietwagen biedt keuze uit diverse snacks, frites en sausen. Daarnaast is de mobiele frietkraam voorzien van een automatiek. Zowel de loketautomaat als d

Trendconcepts Foodtruck

Verras al je gasten op een zeer originele manier en laat ze genieten van onze heerlijke gerechten in een super gezellige en aparte sfeer.