Frituur aan huis

frietkraam

een frietkraam aan huis , het kan ! hamburgeronwheels.be staat tot uw dienst om jouw van lekkere frietjes en burgers te voorzien

frietmobiel huren

Een frietkot aan huis ? Voor jou feest vind je in Maasmechelen ! Vraag vrijblijvend info.

frietmobiel

Een frituur op uw feest voor je feest dan moet je bij de mobiel frituur zijn. Via hun kan je een frietkraam huren met personeel. Een leuk feest is gegarandeert. Wie wil nu niet een leuk feest met een heerlijke hap zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Zeker dat je bij hun een onvergetelijk feest hebt.

frituur levering aan huis

Wil je liever in je heerlijk sofa blijven zitten en heb je toch een hongertje? Nu kan je ook frietjes online bestellen bij frituur Natalie in Maasmechelen. Heel het menu online beschikbaar. Voor ieder is er dan ook keuze genoeg. Uw frituur aan huis in Maasmechelen.

Frituur Saint-Germain - Tienen

Welkom bij Frituur St.-Germain! Sinds 6 april 2005 kan u bij ons terecht voor versgebakken frietjes. U hebt een groot aanbod aan snacks, burgers, … Wij bieden u kwaliteit, keuze, dienst, aantrekkelijke en democratische prijzen! Deze kan u meenemen maar

Snacks & More Vaals, mobiele frituur en BBQ | dé f

In 2008 zijn wij gestart met ons eigen bedrijf Snacks & More de mobiele frituur op locatie. Met onze snackwagen komen wij op locatie alwaar ter plekke overheerlijke friet en snacks worden gebakken en uitgeserveerd.

Frituur aan huis - Chez Perreke

Frituur aan huis Frietjes menu 1 2u "a volonté" smullen aan onze mobiele unit Frietjes met minimum 10 soorten saus Keuze uit 4 snacks:

Springkastelen Jumperke | Snacks

Scoor bij je gasten zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Een frietkraam & hamburgerkraam is steeds een succes. Zowel voor kinderen als volwassenen.

Frietwagen Huren Feesten Partijtjes Communie Friet

Voor de catering op locatie zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, dit alles om een goed verloop te garanderen. Charlies Frituur blijft met u meedenken en daarom hebben wij ook voor kleinere groepen diverse mogelijkheden.

Frietkraam Vlaanderen | Eat @nd Go

Meer en meer mensen kiezen ervoor een communiefeest, babyborrel, trouwfeest of jubileum niet langer in een feestzaal maar bij hen thuis te geven. Dit zorgt voor een persoonlijker sfeer, een lagere kostprijs en u kan het feest volledig naar uw hand zetten.

Frietkraam huren | Event-Service - Dessel

Event Service verzorgt uw evenement met de beste kwaliteit van Jumbo Mosselen, rechtstreeks geleverd van de groothandel.

Huur een Food Truck en Traiteur aan Huis - Kassero

TRAITEUR AAN HUIS Organiseert u een bedrijfsfeest, familiefeest of huwelijk? Met Kasserol huurt u een authentieke food truck en een professionele traiteur aan huis. Wij bereiden alle gerechten bij u op locatie. Origineel, flexibel, smaakvol, Kasserol!

Mobiele frituur Zedelgem | Speedy Snack

Ben je op zoek naar een goede snackwagen, frituurwagen, frietwagen, pastamobiel, mobiele frituur, frietkot "cateringdienst" voor een feest? Speedy Snack verzorgt de catering op alle feesten: opening van een nieuwe zaak, bedrijfsfeestjes, babyborrels, comm

hamburgerkraam herzele, zottegem, eetkraam voor fe

Wij voorzien heerlijke warme en koude snacks om uw communiefeest, verjaardag, opendeurdag, fuif, party of event tot een succes te maken!