Frituur aan huis

frietkraam

een frietkraam aan huis , het kan ! hamburgeronwheels.be staat tot uw dienst om jouw van lekkere frietjes en burgers te voorzien

frietmobiel huren

Een frietkot aan huis ? Voor jou feest vind je in Maasmechelen ! Vraag vrijblijvend info.

frietmobiel

Een frituur op uw feest voor je feest dan moet je bij de mobiel frituur zijn. Via hun kan je een frietkraam huren met personeel. Een leuk feest is gegarandeert. Wie wil nu niet een leuk feest met een heerlijke hap zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Zeker dat je bij hun een onvergetelijk feest hebt.

frituur levering aan huis

Wil je liever in je heerlijk sofa blijven zitten en heb je toch een hongertje? Nu kan je ook frietjes online bestellen bij frituur Natalie in Maasmechelen. Heel het menu online beschikbaar. Voor ieder is er dan ook keuze genoeg. Uw frituur aan huis in Maasmechelen.

hamburgerkraam herzele, zottegem, eetkraam voor fe

Wij voorzien heerlijke warme en koude snacks om uw communiefeest, verjaardag, opendeurdag, fuif, party of event tot een succes te maken!

Frituur | Catering aan huis

Voor al uw feestjes & events bent u bij ons aan het juiste adres: Verjaardagen, privé en bedrijfsfeesten, babyborrel, communie, lentefeest, huwelijk, jubileum

ToetToetFood- Boek een foodtruck - Foodtruck huren

Meer informatie betreffende foodtrucks. Ontdek & boek de leukste foodtrucks voor uw bruiloft of feest!

Westerwolde Patat & Snacks - Frietwagen huren

Voor ieder feestje maken wij graag een passende aanbieding. Of het nu gaat om een verjaardag, bruiloft of buurtfeest. Maar ook markten, een muziekfeest of autoshow. U vraagt en wij draaien!

Foodtruck - De Sjampetter

Heb je trouwplannen, verwacht je een kindje, plan je een heus evenement... dan is deze dag ideaal om uitgebreid kennis te maken met het zoete aanbod van De Sjampetter. een prachtig trouwbuffet zal te bezichtigen zijn en uiteraard kan er geproefd worden..

BAKMOBIEL.BE: Home

Filip en Hilde begonnen op de kerstmarkt van Sint-Niklaas enkele jaren geleden op vraag van enkele vrienden. SPITBURGERS die je voordien alleen kon eten op de Gentse en Lokerse feesten nu ook op de kerstmarkt in Sint-Niklaas was een schot in de roos.

Trendconcepts Foodtruck

Verras al je gasten op een zeer originele manier en laat ze genieten van onze heerlijke gerechten in een super gezellige en aparte sfeer.

Welkom bij de Frietkar

Huur onze frietwagen voor feesten en partijen, privé of zakelijk, zoals communies, verjaardagen, straatfeesten, jubileum, open deurdagen e.d. Laat ons uw gasten verrassen met onze heerlijke frieten en snacks.

Frietkraam op een bruiloft - de frietfiets

De Frietfiets bakt vanuit een authentieke bakfiets, op elke gewenste locatie in Nederland, échte frieten van biologische aardappelen, vers van het land!

Hamburgerkraam - Hamburgerkraam Huren, Verhuur (TI

Wij serveren uw gasten een overheerlijke Amerikaanse Hotdog met ketchup, curry, mosterd of mayonaise. Ook augurken, (gebakken) uitjes en natuurlijk zuurkool ontbreken niet op de hotdogs.